Naša alatka za upravljanje vašim odobrenjima za korišćenje kolačića je trenutno isključena. Iz tog razloga su određene funkcionalnosti koje zahtevaju vašu saglasnost za korišćenje kolačića potencijalno nedostupne.
MINI John Cooper Works predstavlja oličenje ekstremne zabave u vožnji u premijum segmentu malih automobila. Potraga za njegovom sportskom DNK vodi nas do mesta najvećeg trijumfa klasičnog Minija i na putovanje natrag kroz vreme do zlatnih godina Relija u Monte Karlu.
Formula 1 na Severnoj petlji Nirburgringa, trka 24 časa Le Mana, 500 milja Indijanapolisa, Reli u Monte Karlu - svaka disciplina trkačkog sporta ima svoje slavno mesto. Svakome ko je tamo ikada ostvario pobedu obezbeđeno je trajno mesto u analima istorije tog konkretnog takmičenja. Vozači koji su tamo bili pobednici, ne jednom već tri puta, stiču status legende u dvorani slavnih. Klasični Mini osvojio je srca ljubitelja automobilskog sporta tokom specijalnih testova u Provansi, na krivudavim putevima i lakat-krivinama Kol de Turinija (Col de Turini) i na „grand-prix“ trasi po gradskim ulicama Monaka. Godine 1964, 1965. i 1967, maleni britanski auto osvojio je sveukupnu pobedu na Reliju Monte Karlo. Otad, ovaj klasični reli je nerazdvojivo povezan sa nasleđenim brendom i imenom Džon Kuper. Na putovanju stazama uspomena i to u nasledniku pobednika, koji je iz šezdesetih godina dvadesetog veka sve iznenadio, MINI John Cooper Works modelu (kombinovana potrošnja goriva: 7,1 – 6,9 l/ 100 km; kombinovane emisije CO2: 162 – 157 g/km), bliska veza se oseća na svakom kilometru.
Agregat od 170 kW/231 KS sa četiri cilindra i MINI TwinPower Turbo tehnologijom, sportskim izduvnim sistemom i prilagođenom šasijom sa sportskim kočionim sistemom i aluminijumskim felnama John Cooper Works od 17 inča preobražava MINI John Cooper Works u oličenje ekstremne zabave u vožnji premijum segmenta malih automobila. Za sprint do 100 km/h potrebno mu je samo 6,3 sekunde. U međusprintu od 80 do 120 km/h, vreme od samo 5,6 sekundi ostavlja za sobom čak i najbrže sportske automobile.
To ga povezuje sa klasičnim Minijem koji su vozili Pedi Hopkirk (1964), Timo Makinen (1965) i Rauno Altonen (1967) do izvanrednih uspeha, uvek postizanih protiv mnogo većih i snažnijih protivnika. To je bilo doba kada su se vozila različitih klasa međusobno takmičila na Reliju u Monte Karlu. „Formula hendikepa“ korišćena je da se obezbedi prikladna kompenzacija pri alociranju poena da bi se dovele u ravnotežu razlike u težini, zapremini motora i performansama. Ovo je omogućilo da agilnost i pouzdanost klasičnog Minija kombinovana sa veštinama njegovih vozača u reli-vožnji prevagne u borbi protiv moćnih i mišićavih projektila drugih proizvođača.
Danas, svako ko krene u Monako putevima preko prevoja planina u južnoj Francuskoj prati put nekadašnjih legendi relija. Čak i vozeći u letnjim uslovima, po danu i u modernom MINI John Cooper Works modelu sa moćnim kočnicama, višestrukim sistemima stabilnosti vožnje i automatskom klimom, možemo imati dobar utisak o izazovima koje su morali da savladaju takmičari, na primer u legendarnoj „Noći dugih noževa“ (Night of the Long Knives) pre više od 50 godina. Strmi putevi koji vode do prevoja Kol de Turini (Col de Turini), ledene površine druma i mrkli mrak obezbedili su scenario koji je zahtevao ogromnu količinu hrabrosti i veštine od vozača.
Spektakularni pejzaži dominiraju slikom u Francuskim Primorskim Alpima. Međutim, perspektiva se ubrzo menja i ulični kanjoni, promenade kraj vode i luke Monako prvi put dospevaju u vidokrug. Put se kreće paralelno sa linijom obale avenijom Ažerbol (Agerbol ) i Route de la Moyenne Corniche nudeći mogućnosti da stanete i uživate u panoramskom pogledu na kneževinu pokraj mora od kojeg zastaje dah.
Na jugu Monaka između luke Fontvijel (Port de Fontvieille) i fubalskog stadiona kluba Monako, MINI John Cooper Works prolazi kraj Roseraie Princesse Grace, ružičnjaka postavljenog u slavu sećanja na princezu Graciju Patriciju (Grejs Keli). Odatle, kneževska rezidencija i gradski centar Monte Karla nisu daleko. U marini sa jahtama i na vidikovcu za parkiranje ispred kazina Monte Karla, MINI John Cooper Works vozi sa samopouzdanjem baš kao i tvrdoglavi Mini iz ranijeg doba na autentičnoj reli-trasi kroz „falangu“ luksuznih limuzina i super sportskih kola iz Nemačke, Italije i Ujedinjenog Kraljevstva koja dominiraju putevima Monaka. Automobil pokazuje sofisticiranu uzdržanost svojim standardnim aerodinamičnim kompletom John Cooper Works i upadljivim zadnjim spojlerom, i naglašava uverenost u maksimalnu zabavu u vožnji sa minimalističkim ekološkim tragom.
MINI John Cooper Works u Monte Karlu najsnažnije ubeđuje da pravi trkački osećaj može da se doživi i u svakodnevnom gradskom saobraćaju. Na kraju krajeva, ovo je mesto gde možete da odete u obilazak grada dok vozite pravom trasom gran-prija. Ali potrebno je da se potrudite da krenete smerom suprotnim od kazaljke na satu baš kao i trkačkim vikendom. Spremni, pozor, sad i pravo do San-Devot desne krivine, pa uzbrdo prema kazinu. Vozeći uličnom trasom, možete da vidite niz bronzanih kipova koji prikazuju slavne trkačke automobile i njihove vozače. MINI John Cooper Works je zaista u svom elementu kada dođe do lakat-krivine koja je decenijama pravila probleme pravim raketama Formule 1. Ubrzo zatim, on kočoperno izbija iz tunela ispod hotela Fermon, oko ugla Piscine, pa onda oko jednako čuvenog ugla Rascasse ispred istoimenog restorana. Maleni atleta opremljen kabinom stilizovanom specijalno za ovaj model, i sportskim sedištima John Cooper Works, transformiše ovu vožnju u jedinstveni doživljaj i savršeno stopljeno jedinstvo tradicije automobilskog trkačkog sporta i moderne zabave u vožnji – čak i dok poštuje ograničenje brzine.
Empty Heading
Empty Description
Empty Heading
Empty Description
Empty Heading
Empty Description
Empty Heading
Empty Description
Empty Heading
Empty Description
Empty Heading
Empty Description