Naša alatka za upravljanje vašim odobrenjima za korišćenje kolačića je trenutno isključena. Iz tog razloga su određene funkcionalnosti koje zahtevaju vašu saglasnost za korišćenje kolačića potencijalno nedostupne.
MINI drugari sa velikim vizijama
Šta se dogodi kada deci pružite mogućnost da oboje MINI Electric onako kako oni žele? MINI je organizovao takav eksperiment i dobio fascinantan uvid kako o tome kako razmišljaju budući vozači automobila.
Kada današnji školarci odrastu živeće u svetu punom električnih automobila. MINI je želeo da vidi perspektivu mališana na tu temu, pa je udružio snage sa vodećim svetskim proizvođačem pribora za dečiju umetnost i pokrenuo takmičenje „MINI Minds… with Crayola“.
Mališani su imali priliku da stave svoje vizije na papir, a pobednik je dobio priliku da svoju ideju realizuje, kao i da ekskluzvno poseti MINI fabriku automobila u Oksfordu sa svojim porodicom.
Više od 100 godina Crayola omogućava deci alate koji su im potrebni da ožive svoje fantazije. Imajući to na umu, dodatni cilj takmičenja je da podstakne samopouzdanje dece i podstakne ih da se slobodno i samouvereno izražavaju.
Istraživanje sprovedeno u okviru projekta otkriva kako deca zamišljaju futuristički automobil. Deca i roditelji su mogli da daju više od jednog odgovora.
Čak 67 % dece želelo bi da stavi velika krila na automobil koji bi bio osposobljen za leteće avanture, dok 63 % njih bi volelo da vidi automobile koji mogu da menjaju oblik i prilagođavaju se različitim potrebama.
Više od polovine ispitanih mališana (51%) volelo bi da ima automobil koji bi menjao boju u zavisnosti od raspoloženja i prilike.
Istraživanje je pokazalo je da roditelji pridaju veliki značaj kreativnosti svog deteta. Pa tako 80 % njih traži različite načine stimulisanja kreativnosti svog deteta, dok 83 % roditelja ističe da su inspirisani maštom svog deteta. 78 % njih čuva kutije sa crtežima kao uspomene, a 59 % se nada da će njihovo dete graditi karijeru u kreativnoj industriji. Mnoga deca su već zaokupljena temom održive mobilnosti. Njih 59 % brine za životnu sredinu, dok 76 % planira da vozi automobil koji pomaže u zaštiti planete.
Umetnost je omiljeni predmet za svako četvrto dete, a jedno od desetoro njih bi zaista želelo da radi kao dizajner ili umetnik. Cheri Sterman, direktorka obrazovanja u kompaniji Crayola, takođe je uverena u važnost promovisanja kreativnosti u ranom detinjstvu: „Kreativna iskustva su neophodna za razvoj deteta. Deci su potrebne mogućnosti da primene svoju maštu na opipljiv način. Kreativna iskustva, više nego bilo šta drugo što deca rade, pružaju duboke veze između sebe i drugih i izgrađuju kognitivne kapacitete dece.”
Pobedu na ovom takmičenju je odneo dečak Oliver Gorrod koji je oslikao MINI Electric životinjama i šarenim cvećem.